Veelgestelde vragen

Heeft u waterschade aan uw telefoon, tablet of laptop?

Wanneer uw smartphone in aanraking is gekomen met een water of bloot is gesteld aan waterdamp is er grote kans op waterschade. Het is belangrijk dat er zo snel mogelijk wordt ingegrepen om de waterschade te beperken.

Hoe eerder u bent met hulp inschakelen, hoe groter de kans dat ernstige waterschade wordt voorkomen en uw smartphone of tablet gerepareerd kan worden. Het is dus belangrijk dat u zo snel mogelijk bij ons langskomt.

Behoud ik mijn gegevens na de reparatie?

Wij begrijpen dat uw gegevens erg belangrijk zijn voor u. Wij verwijderen nooit uw gegevens zonder het te vragen aan u. Als de telefoon gereset moet worden nemen wij telefonisch contact met u op. Wij raden u altijd aan om van te voren een back-up te maken van uw gegevens. Dit kunt u doen via een computer of als u een Apple telefoon heeft via I-Cloud.

Let op: wij zijn niet aansprakelijk voor het verlies van gegevens.

Hoe weet ik over de status van mijn reparatie?

Wij houden u op de hoogte van de reparatietijd. Ook geven wij u aan wanneer het langer kan duren dan de geschatte reparatietijd

Wij nemen contact met u op zodra uw toestel gerepareerd is. U kunt gerust uw toestel ophalen in onze winkel.

Ik heb nog fabrieksgarantie. Wordt mijn toestel gerepareerd?

Bij GSM Reparatiepunt repareren wij geen toestellen die vallen onder de fabrieksgarantie. Wij kijken eerst met u samen naar het probleem en schatten vervolgens in hoe wij u het beste van dienst kunnen zijn. Valt het onderdeel niet onder de fabrieksgarantie? Dan repareren wij dit onderdeel voor u.

Staan uw vragen er niet tussen? Neem dan gerust contact met ons op.

Telefoon, tablet of laptop laten repareren? Wij helpen u graag verder!